Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/284
Назва: | Психологічні особливості успішної соціалізації обдарованих дітей |
Автори: | Костю, Світлана Йосипівна |
Ключові слова: | обдарованість ознаки обдарованості професійна компетентність професійна самосвідомість |
Дата публікації: | 2016 |
Серія/номер: | Педагогіка та психологія;Випуск 1(3) |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена узагальненому погляду на поняття «обдарованості дітей», виокремлюються ознаки обдарованості та принципи навчання. Виходячи з основних передумов ефективності навчання та успішності соціалізації обдарованих дітей, наголошуються вимоги до особистості вчителя, необхідність цілеспрямованого формування свідомості майбутнього спеціаліста. Професійна компетентність та психологічна готовність до роботи з обдарованими дітьми визнається особливістю успішності дитячої соціалізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/284 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Костю С.Й. Психол. особлив. успішної соціалізації обдаров. дітей.pdf | Психологічні особливості успішної соціалізації обдарованих дітей | 663.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.