Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостю, Світлана Йосипівна-
dc.date.accessioned2017-11-09T12:24:25Z-
dc.date.available2017-11-09T12:24:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/284-
dc.description.abstractСтаття присвячена узагальненому погляду на поняття «обдарованості дітей», виокремлюються ознаки обдарованості та принципи навчання. Виходячи з основних передумов ефективності навчання та успішності соціалізації обдарованих дітей, наголошуються вимоги до особистості вчителя, необхідність цілеспрямованого формування свідомості майбутнього спеціаліста. Професійна компетентність та психологічна готовність до роботи з обдарованими дітьми визнається особливістю успішності дитячої соціалізації.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;Випуск 1(3)-
dc.subjectобдарованістьen_US
dc.subjectознаки обдарованостіen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectпрофесійна самосвідомістьen_US
dc.titleПсихологічні особливості успішної соціалізації обдарованих дітейen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Костю С.Й. Психол. особлив. успішної соціалізації обдаров. дітей.pdfПсихологічні особливості успішної соціалізації обдарованих дітей663.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.