Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2863
Titel: Місце та особливості маркетингових досліджень в процесі визначення та аналізу бар'єрів входження на ринок
Autoren: Гаврилець, Олеся Василівна
Stichwörter: маркетингові дослідження
ринок
ринкові агенти
Erscheinungsdatum: 2006
Herausgeber: МТІ
Zusammenfassung: В статті розкрито роль та значення інструментарію маркетингових досліджень в діяльності ринкових агентів, підкреслено необхідність його застосування в сучасних умовах господарювання; визначено об’єкти та особливості маркетингових досліджень в ході аналізу та оцінки бар’єрів входження на ринок; наведено основні види ринків залежно від наявності та висоти вхідних бар’єрів й окреслено, у зв’язку з цим, специфіку маркетингових досліджень.
Beschreibung: Гаврилець, О. В. Місце та особливості маркетингових досліджень в процесі визначення та аналізу бар'єрів входження на ринок / О. В. Гаврилець // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №1. - С.160-167
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2863
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Науковий вісник МТІ-161-168.pdfМісце та особливості маркетингових досліджень в процесі визначення та аналізу бар'єрів входження на ринок355.08 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.