Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2863
Название: Місце та особливості маркетингових досліджень в процесі визначення та аналізу бар'єрів входження на ринок
Авторы: Гаврилець, Олеся Василівна
Ключевые слова: маркетингові дослідження
ринок
ринкові агенти
Дата публикации: 2006
Издательство: МТІ
Краткий осмотр (реферат): В статті розкрито роль та значення інструментарію маркетингових досліджень в діяльності ринкових агентів, підкреслено необхідність його застосування в сучасних умовах господарювання; визначено об’єкти та особливості маркетингових досліджень в ході аналізу та оцінки бар’єрів входження на ринок; наведено основні види ринків залежно від наявності та висоти вхідних бар’єрів й окреслено, у зв’язку з цим, специфіку маркетингових досліджень.
Описание: Гаврилець, О. В. Місце та особливості маркетингових досліджень в процесі визначення та аналізу бар'єрів входження на ринок / О. В. Гаврилець // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №1. - С.160-167
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2863
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Науковий вісник МТІ-161-168.pdfМісце та особливості маркетингових досліджень в процесі визначення та аналізу бар'єрів входження на ринок355.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.