Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2863
Назва: Місце та особливості маркетингових досліджень в процесі визначення та аналізу бар'єрів входження на ринок
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Ключові слова: маркетингові дослідження
ринок
ринкові агенти
Дата публікації: 2006
Видавництво: МТІ
Короткий огляд (реферат): В статті розкрито роль та значення інструментарію маркетингових досліджень в діяльності ринкових агентів, підкреслено необхідність його застосування в сучасних умовах господарювання; визначено об’єкти та особливості маркетингових досліджень в ході аналізу та оцінки бар’єрів входження на ринок; наведено основні види ринків залежно від наявності та висоти вхідних бар’єрів й окреслено, у зв’язку з цим, специфіку маркетингових досліджень.
Опис: Гаврилець, О. В. Місце та особливості маркетингових досліджень в процесі визначення та аналізу бар'єрів входження на ринок / О. В. Гаврилець // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №1. - С.160-167
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2863
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Науковий вісник МТІ-161-168.pdfМісце та особливості маркетингових досліджень в процесі визначення та аналізу бар'єрів входження на ринок355.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.