Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.date.accessioned2018-11-16T09:21:27Z-
dc.date.available2018-11-16T09:21:27Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2863-
dc.descriptionГаврилець, О. В. Місце та особливості маркетингових досліджень в процесі визначення та аналізу бар'єрів входження на ринок / О. В. Гаврилець // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №1. - С.160-167en_US
dc.description.abstractВ статті розкрито роль та значення інструментарію маркетингових досліджень в діяльності ринкових агентів, підкреслено необхідність його застосування в сучасних умовах господарювання; визначено об’єкти та особливості маркетингових досліджень в ході аналізу та оцінки бар’єрів входження на ринок; наведено основні види ринків залежно від наявності та висоти вхідних бар’єрів й окреслено, у зв’язку з цим, специфіку маркетингових досліджень.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМТІen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectринкові агентиen_US
dc.titleМісце та особливості маркетингових досліджень в процесі визначення та аналізу бар'єрів входження на ринокen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Науковий вісник МТІ-161-168.pdfМісце та особливості маркетингових досліджень в процесі визначення та аналізу бар'єрів входження на ринок355.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.