Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2884
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Капітан, Лариса Іванівна | - |
dc.contributor.author | Дума, В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-22T09:32:46Z | - |
dc.date.available | 2018-11-22T09:32:46Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2884 | - |
dc.description | Капітан, Л .І. Виховання толерантності в дітей старшого дошкільного віку в контексті сучасної освітньої парадигми / Л. І. Капітан, .В. Дума // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2016. - №20 (15). - С.81-89 | en_US |
dc.description.abstract | В статті проаналізовані передумови та концептуальні засади формування толерантності як особистісної якості в цілому та у дітей дошкільного віку, зокрема. Актуальність звернення до проблеми толерантності зумовлена передусім реальністю існування полікультурного середовища України, в умовах якого ця якість особистості поступово займає місце універсального принципу людської життєдіяльності. Сучасна світова психолого-педагогічна наука зараховує проблему формування толерантності до одного з актуальних завдань морального виховання сучасної людини. У науковому доробку низки вчених обґрунтовується необхідність якомога раніше знайомити дітей з моральними уявленнями. Найбільш сенситивним періодом розвитку у цьому плані є дошкільний вік, в якому відбувається перехід від егоцентризму до центрації як передумови знаходження свого місця в системі можливих точок зору, встановлення між іншими людьми та власним „Я” системи спільних і взаємних стосунків. Виховання толерантних взаємостосунків старших дошкільників – це процес формування під впливом спеціально створених педагогічних умов особистості дошкільника, здатної до свідомих характерних проявів (безкорисної турботи та чуйності; доброзичливих емоційних проявів та емпатії; рівноправного та поступливого ставлення до оточуючих; позитивного прийняття себе та стриманого відстоювання своїх позицій), які виявляються у спілкуванні, вчинках та спільній діяльності. Усвідомлене володіння правилами толерантної взаємодії, емоційне та ціннісне ставлення до власних і чужих почуттів, досвід терпимої і компромісної взаємодії в різних життєвих ситуаціях дадуть можливість виховати толерантну особистість дошкільника у взаємодії з оточуючими. Здобуваючи навички соціального спілкування, діти засвоюють і закріплюють ті норми та правила, які спостерігають, тобто оволодівають основами культури толерантної поведінки. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | гуманістичні цінності | en_US |
dc.subject | толерантність | en_US |
dc.subject | діти дошкільного віку | en_US |
dc.subject | сучасна освітня парадигма | en_US |
dc.subject | полікультурне середовище | en_US |
dc.subject | Україна | en_US |
dc.title | Виховання толерантності в дітей старшого дошкільного віку в контексті сучасної освітньої парадигми | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
n20-82-90.pdf | Виховання толерантності в дітей старшого дошкільного віку в контексті сучасної освітньої парадигми | 390.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.