Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2884
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКапітан, Лариса Іванівна-
dc.contributor.authorДума, В.-
dc.date.accessioned2018-11-22T09:32:46Z-
dc.date.available2018-11-22T09:32:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2884-
dc.descriptionКапітан, Л .І. Виховання толерантності в дітей старшого дошкільного віку в контексті сучасної освітньої парадигми / Л. І. Капітан, .В. Дума // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2016. - №20 (15). - С.81-89en_US
dc.description.abstractВ статті проаналізовані передумови та концептуальні засади формування толерантності як особистісної якості в цілому та у дітей дошкільного віку, зокрема. Актуальність звернення до проблеми толерантності зумовлена передусім реальністю існування полікультурного середовища України, в умовах якого ця якість особистості поступово займає місце універсального принципу людської життєдіяльності. Сучасна світова психолого-педагогічна наука зараховує проблему формування толерантності до одного з актуальних завдань морального виховання сучасної людини. У науковому доробку низки вчених обґрунтовується необхідність якомога раніше знайомити дітей з моральними уявленнями. Найбільш сенситивним періодом розвитку у цьому плані є дошкільний вік, в якому відбувається перехід від егоцентризму до центрації як передумови знаходження свого місця в системі можливих точок зору, встановлення між іншими людьми та власним „Я” системи спільних і взаємних стосунків. Виховання толерантних взаємостосунків старших дошкільників – це процес формування під впливом спеціально створених педагогічних умов особистості дошкільника, здатної до свідомих характерних проявів (безкорисної турботи та чуйності; доброзичливих емоційних проявів та емпатії; рівноправного та поступливого ставлення до оточуючих; позитивного прийняття себе та стриманого відстоювання своїх позицій), які виявляються у спілкуванні, вчинках та спільній діяльності. Усвідомлене володіння правилами толерантної взаємодії, емоційне та ціннісне ставлення до власних і чужих почуттів, досвід терпимої і компромісної взаємодії в різних життєвих ситуаціях дадуть можливість виховати толерантну особистість дошкільника у взаємодії з оточуючими. Здобуваючи навички соціального спілкування, діти засвоюють і закріплюють ті норми та правила, які спостерігають, тобто оволодівають основами культури толерантної поведінки.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectгуманістичні цінностіen_US
dc.subjectтолерантністьen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectсучасна освітня парадигмаen_US
dc.subjectполікультурне середовищеen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.titleВиховання толерантності в дітей старшого дошкільного віку в контексті сучасної освітньої парадигмиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n20-82-90.pdfВиховання толерантності в дітей старшого дошкільного віку в контексті сучасної освітньої парадигми390.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.