Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/288
Titel: | До проблеми дослідження рефлексивної складової готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльності |
Autoren: | Алмаші, Світлана Іванівна |
Stichwörter: | професійна інноваційна педагогічна діяльність |
Erscheinungsdatum: | 19-Mai-2016 |
Zusammenfassung: | Вища школа повинна мати на меті підготовку не просто високоосвіченого фахівця, але й працівника нестандартного творчого мислення, здатного до педагогічної рефлексії. Такий підхід можливий лише за умов реформування змісту й організації навчання, піднесення ролі інновацій в системі освіти, зміни місця майбутнього вчителя в навчальному процесі, а саме перетворення його з об’єкта на суб’єкт педагогічної діяльності. Отже, важливою умовою успішного професійного становлення майбутнього вчителя є розвиток його рефлексивної готовності до виконання функціональних професійних обов’язків. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/288 |
Enthalten in den Sammlungen: | Тези доповідей |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
АЛМАШІ С. І. До проблеми дослідження рефлексивної складової готовностіmerge.pdf | До проблеми дослідження рефлексивної складової готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльності | 322.31 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.