Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/288
Назва: | До проблеми дослідження рефлексивної складової готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльності |
Автори: | Алмаші, Світлана Іванівна |
Ключові слова: | професійна інноваційна педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 19-тра-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Вища школа повинна мати на меті підготовку не просто високоосвіченого фахівця, але й працівника нестандартного творчого мислення, здатного до педагогічної рефлексії. Такий підхід можливий лише за умов реформування змісту й організації навчання, піднесення ролі інновацій в системі освіти, зміни місця майбутнього вчителя в навчальному процесі, а саме перетворення його з об’єкта на суб’єкт педагогічної діяльності. Отже, важливою умовою успішного професійного становлення майбутнього вчителя є розвиток його рефлексивної готовності до виконання функціональних професійних обов’язків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/288 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
АЛМАШІ С. І. До проблеми дослідження рефлексивної складової готовностіmerge.pdf | До проблеми дослідження рефлексивної складової готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльності | 322.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.