Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/288| Назва: | До проблеми дослідження рефлексивної складової готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльності |
| Автори: | Алмаші, Світлана Іванівна |
| Ключові слова: | професійна інноваційна педагогічна діяльність |
| Дата публікації: | 19-тра-2016 |
| Короткий огляд (реферат): | Вища школа повинна мати на меті підготовку не просто високоосвіченого фахівця, але й працівника нестандартного творчого мислення, здатного до педагогічної рефлексії. Такий підхід можливий лише за умов реформування змісту й організації навчання, піднесення ролі інновацій в системі освіти, зміни місця майбутнього вчителя в навчальному процесі, а саме перетворення його з об’єкта на суб’єкт педагогічної діяльності. Отже, важливою умовою успішного професійного становлення майбутнього вчителя є розвиток його рефлексивної готовності до виконання функціональних професійних обов’язків. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/288 |
| Ebben a gyűjteményben: | Тези доповідей |
Fájlok a dokumentumban:
| Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
|---|---|---|---|---|
| АЛМАШІ С. І. До проблеми дослідження рефлексивної складової готовностіmerge.pdf | До проблеми дослідження рефлексивної складової готовності майбутніх учителів до професійної інноваційної педагогічної діяльності | 322.31 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!