Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2902
Title: Вплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу
Authors: Дочинець, Н. М.
Keywords: концепція маркетингу
організацій-консюмеристів
Issue Date: 2006
Publisher: МТІ
Abstract: В статті визначається вплив консюмеризму як суспільного руху на розвиток концепції маркетингу; визначається відмінність між поняттями „консюмеризм” та суспільство споживання”; розглядаються сучасні пріоритети і вимоги консюмеризму до підприємницького бізнесу; аналізується проблема пасивності громадських організацій споживачів в Україні як основний гальмуючий фактор розвитку вітчизняного консюмеристського руху, і відповідно, прийняття українським підприємництвом сучасної концепції маркетингу; наводяться можливі шляхи подолання основних перешкод у функціонуванні громадських організацій-консюмеристів.
Description: Дочинець Н. М. Вплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу / Н. М. Дочинець // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №2. - С.96-107
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2902
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n2-98-109.pdfВплив консюмеризму на розвиток концепції маркетингу364.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.