Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2908
Назва: Маркетингова концепція у сучасному транскордонному співробітництві
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: маркетингова концепція
транскордонне співробітництво
Дата публікації: 2018
Видавництво: Запоріжжя
Опис: Гегедош К. В. Маркетингова концепція у сучасному транскордонному співробітництві / К. В. Гегетош // Сучасні напрями розвитку економіки в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 2 листопада 2018 р.). – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2018. - С. 5-13
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2908
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гегедош_2.pdfМаркетингова концепція у сучасному транскордоному співробітництві504.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.