Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГегедош, Крістіан Володимирович-
dc.date.accessioned2018-11-23T10:24:47Z-
dc.date.available2018-11-23T10:24:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2908-
dc.descriptionГегедош К. В. Маркетингова концепція у сучасному транскордонному співробітництві / К. В. Гегетош // Сучасні напрями розвитку економіки в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 2 листопада 2018 р.). – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2018. - С. 5-13en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЗапоріжжяen_US
dc.subjectмаркетингова концепціяen_US
dc.subjectтранскордонне співробітництвоen_US
dc.titleМаркетингова концепція у сучасному транскордонному співробітництвіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гегедош_2.pdfМаркетингова концепція у сучасному транскордоному співробітництві504.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.