Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2909
Titel: Маркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва
Autoren: Гегедош, Крістіан Володимирович
Stichwörter: транскордонне співробітництво
Карпатський єврорегіон
маркетинговий менеджмент
функції та принципи
дерево цілей
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: Львів : ДУ "Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України"
Zusammenfassung: Наведено та обґрунтовано сучасну проблему управління української частини Карпатського єврорегіону. Вказано на інноваційну систему керування цього єврорегіонального об’єднання з новими учасниками його системи менеджменту, яка побудована на маркетингових засадах. У результаті розроблено сучасні принципи та функції маркетингового управління транскордонним співробітництвом. Проаналізовано також сучасні принципи функціонування стратегії «Карпатський єврорегіон 2020». Побудовано дерево цілей транскордонного співробітництва задля спрощеної схеми орієнтування та управління його всіма суб’єктами-учасниками єврорегіону.
Beschreibung: Гегедош К. В. Маркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва / К. В. Гегедош // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - Львів : ДУ "Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України", 2018. - №3 (89). - С. 44-53
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2909
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Гегедош_1.pdfМаркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва1.14 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.