Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2909
Назва: Маркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: транскордонне співробітництво
Карпатський єврорегіон
маркетинговий менеджмент
функції та принципи
дерево цілей
Дата публікації: 2018
Видавництво: Львів : ДУ "Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України"
Короткий огляд (реферат): Наведено та обґрунтовано сучасну проблему управління української частини Карпатського єврорегіону. Вказано на інноваційну систему керування цього єврорегіонального об’єднання з новими учасниками його системи менеджменту, яка побудована на маркетингових засадах. У результаті розроблено сучасні принципи та функції маркетингового управління транскордонним співробітництвом. Проаналізовано також сучасні принципи функціонування стратегії «Карпатський єврорегіон 2020». Побудовано дерево цілей транскордонного співробітництва задля спрощеної схеми орієнтування та управління його всіма суб’єктами-учасниками єврорегіону.
Опис: Гегедош К. В. Маркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва / К. В. Гегедош // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - Львів : ДУ "Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України", 2018. - №3 (89). - С. 44-53
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2909
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гегедош_1.pdfМаркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.