Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/290
Назва: Психологічні особливості розвитку уваги дітей молодшого шкільного віку
Автори: Алмаші, Світлана Іванівна
Матіко, Марія Іванівна
Ключові слова: розвиток уваги дітей
молодший шкільний вік
Дата публікації: 17-тра-2017
Короткий огляд (реферат): Головне завдання сучасної школи – розвиток особистості школяра, його самостійності та активності, становлення його як суб’єкта діяльності. Початкове навчання є рушієм і фундаментом становлення всебічно розвиненої особистості. Зміни, що відбуваються у пізнавальній сфері дитини молодшого шкільного віку, мають надзвичайно велике значення для подальшого повноцінного розвитку психіки. Одним із важливих чинників ефективної учбової діяльності та успішного особистісного становлення молодшого школяра є розвиток уваги, що є необхідною умовою пізнання навколишнього світу, самопізнання, усвідомленого та чіткого відображення навчального матеріалу та його міцного засвоєння.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/290
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АЛМАШІ С. І., МАТІКО М. І. Психологічні особливості розвитку уваги дітей (3).pdfПсихологічні особливості розвитку уваги дітей молодшого шкільного віку674.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.