Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлмаші, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorМатіко, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-09T13:17:38Z-
dc.date.available2017-11-09T13:17:38Z-
dc.date.issued2017-05-17-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/290-
dc.description.abstractГоловне завдання сучасної школи – розвиток особистості школяра, його самостійності та активності, становлення його як суб’єкта діяльності. Початкове навчання є рушієм і фундаментом становлення всебічно розвиненої особистості. Зміни, що відбуваються у пізнавальній сфері дитини молодшого шкільного віку, мають надзвичайно велике значення для подальшого повноцінного розвитку психіки. Одним із важливих чинників ефективної учбової діяльності та успішного особистісного становлення молодшого школяра є розвиток уваги, що є необхідною умовою пізнання навколишнього світу, самопізнання, усвідомленого та чіткого відображення навчального матеріалу та його міцного засвоєння.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectрозвиток уваги дітейen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.titleПсихологічні особливості розвитку уваги дітей молодшого шкільного вікуen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АЛМАШІ С. І., МАТІКО М. І. Психологічні особливості розвитку уваги дітей (3).pdfПсихологічні особливості розвитку уваги дітей молодшого шкільного віку674.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.