Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2912
Title: | Психологія навчального спілкування |
Authors: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Keywords: | навчальне спілкування будова функції властивост продуктивність |
Issue Date: | 2006 |
Publisher: | МТІ |
Abstract: | Досліджено навчальне спілкування як система суб'єкт -предмет-суб'єкт. З’ясовано будову процесу навчального спілкування, його функції та властивості. Виявлено, що функціональна структура навчального спілкування має ґрунтуватися на засадах майєвтики і сугестивності навчальних предметів. Визначено, що продуктивність навчального спілкування визначається рівнем опанування вчителем комплексу здатностей До зазначеного комплексу належать, зокрема: спостережливість (дослідницькі здатності ); педагогічний такт (гуманістичні); любов до дітей , емпатія (почуттєві); здатності до навіювання , впливу на учнів (сугестивні); здатності проектувати активність учнів (конструктивні); уміння словом виражати свої думки (мовленнєві здатності); здатності використання інноваційних методів навчання (дидактичні); уміння підсилювати думки мімікою і пантомімікою (експресивні); організовувати процес навчання і виховання (організаторські); здатність проникати у внутрішній світ учня (перцептивні); знання психології учнів (гностичні); уміння встановлювати взаємовідносини з людьми (комунікативні); науково - дослідницькі; здатність об’єднувати разом різні, несхожі елементи (синектичні); здатність допомагати народженню думки, почуттів та образу (майєвтичні). Окреслено систему факторів, що впливають на ефективність реалізації потенціалу спілкування вчителя і на етапі його вузівської підготовки. |
Description: | Щербан Т, Д. Психологія навчального спілкування / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №2. - С.141-147 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2912 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
n2-143-149.pdf | Психологія навчального спілкування | 336.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.