Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2912
Title: Психологія навчального спілкування
Authors: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Keywords: навчальне спілкування
будова
функції
властивост
продуктивність
Issue Date: 2006
Publisher: МТІ
Abstract: Досліджено навчальне спілкування як система суб'єкт -предмет-суб'єкт. З’ясовано будову процесу навчального спілкування, його функції та властивості. Виявлено, що функціональна структура навчального спілкування має ґрунтуватися на засадах майєвтики і сугестивності навчальних предметів. Визначено, що продуктивність навчального спілкування визначається рівнем опанування вчителем комплексу здатностей До зазначеного комплексу належать, зокрема: спостережливість (дослідницькі здатності ); педагогічний такт (гуманістичні); любов до дітей , емпатія (почуттєві); здатності до навіювання , впливу на учнів (сугестивні); здатності проектувати активність учнів (конструктивні); уміння словом виражати свої думки (мовленнєві здатності); здатності використання інноваційних методів навчання (дидактичні); уміння підсилювати думки мімікою і пантомімікою (експресивні); організовувати процес навчання і виховання (організаторські); здатність проникати у внутрішній світ учня (перцептивні); знання психології учнів (гностичні); уміння встановлювати взаємовідносини з людьми (комунікативні); науково - дослідницькі; здатність об’єднувати разом різні, несхожі елементи (синектичні); здатність допомагати народженню думки, почуттів та образу (майєвтичні). Окреслено систему факторів, що впливають на ефективність реалізації потенціалу спілкування вчителя і на етапі його вузівської підготовки.
Description: Щербан Т, Д. Психологія навчального спілкування / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №2. - С.141-147
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2912
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
n2-143-149.pdfПсихологія навчального спілкування336.17 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!