Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Title: Психолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога
Authors: Барчій, Магдалина Степанівна
Keywords: професійні якості
особисті якості
вчитель
Issue Date: 2011
Series/Report no.: Випуск 12
Abstract: У статті проаналізовано психолого-педагогічні погляди на професійно-особистісні якості вчителя, підходи до визначення даного поняття та розглянуто точки зору вчених на виявлення комплексу професійних особистісних якостей вчителя.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Барчій М.С. Психолого педагогічні підходи.pdfПсихолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога161.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.