Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Title: | Психолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога |
Authors: | Барчій, Магдалина Степанівна |
Keywords: | професійні якості особисті якості вчитель |
Issue Date: | 2011 |
Series/Report no.: | Випуск 12 |
Abstract: | У статті проаналізовано психолого-педагогічні погляди на професійно-особистісні якості вчителя, підходи до визначення даного поняття та розглянуто точки зору вчених на виявлення комплексу професійних особистісних якостей вчителя. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Барчій М.С. Психолого педагогічні підходи.pdf | Психолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога | 161.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.