Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Titel: Психолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога
Autoren: Барчій, Магдалина Степанівна
Stichwörter: професійні якості
особисті якості
вчитель
Erscheinungsdatum: 2011
Serie/Report Nr.: Випуск 12
Zusammenfassung: У статті проаналізовано психолого-педагогічні погляди на професійно-особистісні якості вчителя, підходи до визначення даного поняття та розглянуто точки зору вчених на виявлення комплексу професійних особистісних якостей вчителя.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Барчій М.С. Психолого педагогічні підходи.pdfПсихолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога161.85 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.