Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Название: Психолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога
Авторы: Барчій, Магдалина Степанівна
Ключевые слова: професійні якості
особисті якості
вчитель
Дата публикации: 2011
Серия/номер: Випуск 12
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано психолого-педагогічні погляди на професійно-особистісні якості вчителя, підходи до визначення даного поняття та розглянуто точки зору вчених на виявлення комплексу професійних особистісних якостей вчителя.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Барчій М.С. Психолого педагогічні підходи.pdfПсихолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога161.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.