Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Назва: Психолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога
Автори: Барчій, Магдалина Степанівна
Ключові слова: професійні якості
особисті якості
вчитель
Дата публікації: 2011
Серія/номер: Випуск 12
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано психолого-педагогічні погляди на професійно-особистісні якості вчителя, підходи до визначення даного поняття та розглянуто точки зору вчених на виявлення комплексу професійних особистісних якостей вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Барчій М.С. Психолого педагогічні підходи.pdfПсихолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога161.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.