Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Назва: | Психолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога |
Автори: | Барчій, Магдалина Степанівна |
Ключові слова: | професійні якості особисті якості вчитель |
Дата публікації: | 2011 |
Серія/номер: | Випуск 12 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано психолого-педагогічні погляди на професійно-особистісні якості вчителя, підходи до визначення даного поняття та розглянуто точки зору вчених на виявлення комплексу професійних особистісних якостей вчителя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Барчій М.С. Психолого педагогічні підходи.pdf | Психолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога | 161.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.