Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барчій, Магдалина Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-10T09:49:16Z | - |
dc.date.available | 2017-11-10T09:49:16Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано психолого-педагогічні погляди на професійно-особистісні якості вчителя, підходи до визначення даного поняття та розглянуто точки зору вчених на виявлення комплексу професійних особистісних якостей вчителя. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 12 | - |
dc.subject | професійні якості | en_US |
dc.subject | особисті якості | en_US |
dc.subject | вчитель | en_US |
dc.title | Психолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Барчій М.С. Психолого педагогічні підходи.pdf | Психолого–педагогічні підходи до формування професійно–особистісних якостей педагога | 161.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.