Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2947
Title: Оптимізація маркетингової діяльності в регіоні на основі теоретичних аспектів геомаркетингу
Authors: Жуков, Святослав Августович
Keywords: геомаркетинг
суть
методи
цілі
завдання
Issue Date: 2007
Publisher: МТІ
Abstract: В статті розглядаються поняття геомаркетингу як взаємовідношення географії і економіки. Окреслені суть, методи, цілі та завдання геомаркетингу. Розглянуті територіальні організації ринкових структур в контексті суспільно-географічних утворень.
Description: Жуков С. А. Оптимізація маркетингової діяльності в регіоні на основі теоретичних аспектів геомаркетингу / С. А. Жуков // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2007. - №4. - С.73-77
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2947
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n4-74-78.pdfОптимізація маркетингової діяльності в регіоні на основі теоретичних аспектів геомаркетингу334.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.