Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2947
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуков, Святослав Августович-
dc.date.accessioned2018-12-06T09:32:42Z-
dc.date.available2018-12-06T09:32:42Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2947-
dc.descriptionЖуков С. А. Оптимізація маркетингової діяльності в регіоні на основі теоретичних аспектів геомаркетингу / С. А. Жуков // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2007. - №4. - С.73-77en_US
dc.description.abstractВ статті розглядаються поняття геомаркетингу як взаємовідношення географії і економіки. Окреслені суть, методи, цілі та завдання геомаркетингу. Розглянуті територіальні організації ринкових структур в контексті суспільно-географічних утворень.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМТІen_US
dc.subjectгеомаркетингen_US
dc.subjectсутьen_US
dc.subjectметодиen_US
dc.subjectціліen_US
dc.subjectзавданняen_US
dc.titleОптимізація маркетингової діяльності в регіоні на основі теоретичних аспектів геомаркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n4-74-78.pdfОптимізація маркетингової діяльності в регіоні на основі теоретичних аспектів геомаркетингу334.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.