Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2961
Название: Теоретичний аналіз вивчення проблеми педагогічної підтримки дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у поведінці
Авторы: Іванова, Вікторія Вікторівна
Рокос, І.
Ключевые слова: девіантна поведінка
делінквентна поведінка
аутоагресивна поведінка
адиктивна поведінка
педагогічна підтримка
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): У статті розкривається розуміння проблеми відхилень у поведінці дітей дошкільного віку різними науковими школами і напрямами, представлені різні аспекти теорії педагогічної підтримки дітей дошкільного віку з відхиленнями у поведінці.
Описание: Іванова, В. Теоретичний аналіз вивчення проблеми педагогічної підтримки дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у поведінці / В. Іванова, І. Рокос // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №19 (14). - С.87-93
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2961
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
n19-88-94.pdfТеоретичний аналіз вивчення проблеми педагогічної підтримки дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у поведінці318.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.