Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2961
Название: | Теоретичний аналіз вивчення проблеми педагогічної підтримки дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у поведінці |
Авторы: | Іванова, Вікторія Вікторівна Рокос, І. |
Ключевые слова: | девіантна поведінка делінквентна поведінка аутоагресивна поведінка адиктивна поведінка педагогічна підтримка |
Дата публикации: | 2015 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розкривається розуміння проблеми відхилень у поведінці дітей дошкільного віку різними науковими школами і напрямами, представлені різні аспекти теорії педагогічної підтримки дітей дошкільного віку з відхиленнями у поведінці. |
Описание: | Іванова, В. Теоретичний аналіз вивчення проблеми педагогічної підтримки дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у поведінці / В. Іванова, І. Рокос // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №19 (14). - С.87-93 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2961 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
n19-88-94.pdf | Теоретичний аналіз вивчення проблеми педагогічної підтримки дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у поведінці | 318.9 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.