Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2961
Назва: Теоретичний аналіз вивчення проблеми педагогічної підтримки дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у поведінці
Автори: Іванова, Вікторія Вікторівна
Рокос, І.
Ключові слова: девіантна поведінка
делінквентна поведінка
аутоагресивна поведінка
адиктивна поведінка
педагогічна підтримка
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається розуміння проблеми відхилень у поведінці дітей дошкільного віку різними науковими школами і напрямами, представлені різні аспекти теорії педагогічної підтримки дітей дошкільного віку з відхиленнями у поведінці.
Опис: Іванова, В. Теоретичний аналіз вивчення проблеми педагогічної підтримки дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у поведінці / В. Іванова, І. Рокос // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №19 (14). - С.87-93
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2961
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n19-88-94.pdfТеоретичний аналіз вивчення проблеми педагогічної підтримки дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у поведінці318.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.