Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2961
Назва: | Теоретичний аналіз вивчення проблеми педагогічної підтримки дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у поведінці |
Автори: | Іванова, Вікторія Вікторівна Рокос, І. |
Ключові слова: | девіантна поведінка делінквентна поведінка аутоагресивна поведінка адиктивна поведінка педагогічна підтримка |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається розуміння проблеми відхилень у поведінці дітей дошкільного віку різними науковими школами і напрямами, представлені різні аспекти теорії педагогічної підтримки дітей дошкільного віку з відхиленнями у поведінці. |
Опис: | Іванова, В. Теоретичний аналіз вивчення проблеми педагогічної підтримки дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у поведінці / В. Іванова, І. Рокос // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №19 (14). - С.87-93 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2961 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
n19-88-94.pdf | Теоретичний аналіз вивчення проблеми педагогічної підтримки дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у поведінці | 318.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.