Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2961
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorРокос, І.-
dc.date.accessioned2018-12-12T09:08:42Z-
dc.date.available2018-12-12T09:08:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2961-
dc.descriptionІванова, В. Теоретичний аналіз вивчення проблеми педагогічної підтримки дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у поведінці / В. Іванова, І. Рокос // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №19 (14). - С.87-93en_US
dc.description.abstractУ статті розкривається розуміння проблеми відхилень у поведінці дітей дошкільного віку різними науковими школами і напрямами, представлені різні аспекти теорії педагогічної підтримки дітей дошкільного віку з відхиленнями у поведінці.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдевіантна поведінкаen_US
dc.subjectделінквентна поведінкаen_US
dc.subjectаутоагресивна поведінкаen_US
dc.subjectадиктивна поведінкаen_US
dc.subjectпедагогічна підтримкаen_US
dc.titleТеоретичний аналіз вивчення проблеми педагогічної підтримки дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у поведінціen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n19-88-94.pdfТеоретичний аналіз вивчення проблеми педагогічної підтримки дітей старшого дошкільного віку з відхиленнями у поведінці318.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.