Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2970
Title: Міжнародне підприємництво запорука розвитку ресторанного господарства
Authors: Гоблик-Маркович, Надія Михайлівна
Басараб, М.
Keywords: міжнародне підприємництво
франчайзинг
договір комерційної концесії
міжнародні організації
ресторанне господарство міжнародного рівня
Issue Date: 2015
Abstract: На сьогоднішньому етапі формування національної сфери послуг велике значення має вплив інших держав, зокрема країн Європи, на розвиток діяльності як готельних так і ресторанних господарств та особливості їх управління та регулювання системи обслуговування. В наш час світової глобалізації та постійного зростання конкурентного середовища в усіх галузях економіки, в часності в сфері послуг, значну роль у раціональному та повномасштабному функціонуванні відіграє можливість міжнародного співробітництва в галузі ресторанного підприємництва зокрема. Свого роду міжнародними регуляторами ресторанної індустрії є європейські, національні та міжнародні асоціації кулінарів та рестораторів, а також різноманітні премії та нагороди міжнародного та європейського рівня. Мета даного дослідження полягає у вивченні та визначенні основних показників, які передбачають приєднання національного продукту , а саме ресторанні підприємства, до розряду закладів ресторанного господарства міжнародного рівня та визначення основних шляхів здобуття даного статусу. Для більш досконалого вивчення питання міжнародного співробітництва було досліджено різноманітні джерела наукової літератури, зокрема статті та доповіді у наукових вісниках Мукачівського державного університету та КНУХТ, а також підручниками та спеціалізованими періодичними виданнями, зокрема журналами «Ресторатор», «Отельер & ресторатор» та «Ресторанный и гостинничный бизнес». Результатом даного дослідження є виокремлення основних факторів, які забезпечують підприємству ресторанного господарства статус закладу ресторанного господарства міжнародного рівня. До чинників прийняття підприємства до міжнародного класу входять такі фактори як: діяльність підприємства на основі франчайзингових угод або договорів комерційної концесії; співпраця з міжнародними організаціями та контроль виконання міжнародних стандартів; участь ресторанних підприємств у культурно-масових заходах національного та міжнародного рівня, а також міжнародно- відомим може називатись підприємство ресторанного господарства споживачами якого є публічні особи. Щодо новизни даної наукової роботи, то головним призначенням цього дослідження було узагальнити результати інших досліджень, які зачіпали, але не розвивали дану тему на необхідному рівні та визначити основні принципи отримання статусу ресторанного господарства міжнародного рівня. Практичне значення наукової статті полягає у вирішенні питання інтеграції національного продукту з європейським та підтримання рівнозначного йому статусу на міжнародному ринку послуг.
Description: Гоблик-Маркович, Н. Міжнародне підприємництво запорука розвитку ресторанного господарства / Н. Гоблик-Маркович, М. Басараб // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №19 (14). - С.167-173
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2970
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n19-168-174.pdfМіжнародне підприємництво запорука розвитку ресторанного господарства351.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.