Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2974
Название: Сучасні напрями організації дозвілля у закладах ресторанного господарства
Авторы: Гоблик-Маркович, Надія Михайлівна
Ковач, І.
Ключевые слова: активний відпочинок
пасивний відпочинок
дозвілля у ЗРГ
організація процесу розваг
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): Відпочинок, дозвілля, розваги, як і праця, є невід'ємними складовими життєдіяльності людини. Розважаючись, людина чи група людей задовольняють свої духовні потреби, оцінюють свої можливості. З метою підвищення конкурентоздатності і прибутку, підприємства ресторанного господарства намагаються запроваджувати нові прогресивні форми обслуговування та організовувати відпочинок, дозвілля і розваги. Організація дозвілля є одним з основних напрямків діяльності закладу ресторанного господарства. Організація дозвілля являє собою особливий вид діяльності ресторанних закладів, яка забезпечує клієнтам смачну їжу, добрий відпочинок, розваги тощо. Дослідження даної теми дозволить знайти шляхи підвищення рівня якості обслуговування клієнтів в закладах ресторанного господарства. Метою дослідження є визначення змісту та сучасних напрямів організації дозвілля в закладах ресторанного господарства. У статті визначено зміст та напрямки організації дозвілля у закладі ресторанного господарства. Досліджено основні види та форми дозвілля у закладі ресторанного господарства. Запропоновано систему, що визначає основні складові організації дозвілля у закладі ресторанного господарства. Визначено необхідність надання широкого спектру послуг поряд із високою їх якістю, що може забезпечити високу ефективність діяльності підприємства. Структура вільного часу і характер його використання мають свої особливості та залежать від рівня доходів, сфери діяльності, національного менталітету, релігійних приписів тощо. Будь-які потреби в сфері дозвілля мають певну послідовність прояву. Задоволення однієї потреби породжує нову. Завдяки цьому можна змінювати вид діяльності і збагачувати дозвілля. Якість обслуговування та якість надання послуг – є невід’ємними складовими ефективності роботи закладу ресторанного господарства, завдяки яким можливо втримати споживача. Але на все потрібно мати вільний час, кошти, щоб відвідувати заклади даного типу. Підвищення якості обслуговування у закладах ресторанного господарства можливе саме завдяки якісній організації дозвілля та розваг, що є необхідним заходом підвищення ефективності роботи підприємства.
Описание: Гоблик-Маркович, Н. Сучасні напрями організації дозвілля у закладах ресторанного господарства / Н. Гоблик-Маркович, І. Ковач // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №19 (14). - С.174-180
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2974
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
n19-175-182.pdfСучасні напрями організації дозвілля у закладах ресторанного господарства359.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.