Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2979
Название: Формування моделі поведінки споживачів ресторанних послуг за результатами маркетингового дослідження
Авторы: Гаврилець, Олеся Василівна
Маляр, Д.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
споживча поведінка
фактори впливу
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): В статті визначено основні фактори та характеристики, що визначають поведінку споживача при виборі закладу ресторанного сектору. Досліджено економічні, психологічні, культурні та соціальні чинники, що лежать в основі моделі поведінки споживачів ресторанних послуг. Здійснено аналіз та оцінку отриманих результатів, сформовано на основі виявлених структурних показників пріоритетну модель споживчої поведінки. За результатами досілдження визначено, що пріоритетною моделю поведінки споживачів при виборі закладу рестораноного є соціально-психологічна, в звязку з чим, пропонуєтться досілджуваному обєкту максимізувати зуссиля по оптимізації маркетингової діяльності саме по тим категоріям послуг, де такі фактори є найбільш вираженими.
Описание: Гаврилець, О. Формування моделі поведінки споживачів ресторанних послуг за результатами маркетингового дослідження / О. Гаврилець, Д. Маляр // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №19 (14). - С.234-241
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2979
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
n19-235-243.pdfФормування моделі поведінки споживачів ресторанних послуг за результатами маркетингового дослідження368.8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.