Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3007
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штих, Ірина Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Попович, Б. В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-19T09:25:51Z | - |
dc.date.available | 2018-12-19T09:25:51Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3007 | - |
dc.description | Штих, І. І. Психологічні чинники акцентуації характеру у підлітків / І. І. Штих, Б. В. Попович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2015. - №18 (13). - С.62-66 | en_US |
dc.description.abstract | В статті досліджується питання прояву акцентуацій характеру у підлітків. Аналізуються наукові погляди на те, що таке акцентуація, як вона пов’язана з характером, яким чином проявляється. Розкриваються чинники розвитку акцентуацій, серед яких найбільш поширеними є умови виховання; перешкоди в діяльності; когнітивна криза; дисгармонійність Я-образу; несформованість спонукальної сфери, спадкові ознаки. В складному підлітковому віці при комбінуванні з певними соціальними умовами (сім'я, школа, референтна група) з'являються передумови для виникнення акцентуації. При сприятливому перебігу кризових моментів, індивідуальному психолого – педагогічному супроводі, а також застосуванні психотерапевтичних методів акцентуації можуть зникати, або принаймні згладжуватися їхні прояви в поведінці підлітка. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | характер | en_US |
dc.subject | темперамент | en_US |
dc.subject | акцентуація | en_US |
dc.subject | дезадаптація | en_US |
dc.title | Психологічні чинники акцентуації характеру у підлітків | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
n18-63-67.pdf | Психологічні чинники акцентуації характеру у підлітків | 250.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.