Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3030
Название: | Психолого-педагогічні особливості взаємовідносин у процесі навчання |
Авторы: | Щербан, Ганна Вікентіївна |
Ключевые слова: | навчальне спілкування навчальна задача педагогічна компетенція суб‘єкт- предмет-суб‘єктні взаємини у навчанні |
Дата публикации: | 2014 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядаються психологічні особливості організації суб‘єкт-предмет-суб‘єктних взаємин у навчанні, як неперервного процесу розв‘язання вчителем нескінченного ряду навчальних задач, спрямованих на досягнення загальної мети – формування особистості учня. У дослідженні доведено, що суб‘єкт-предмет-суб‘єктні взаємини у навчанні формуються під час навчального спілкування, яке слід розуміти, як процес спільної роботи учителя і учня, у якому ця форма взаємодії будується на активному зворотному зв‘язку, який організовує, регулює і збагачує кожного з учасників цього процесу. |
Описание: | Щербан, Г. В. Психолого-педагогічні особливості взаємовідносин у процесі навчання / Г. В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2014. - №17 (12). - С.16-23 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3030 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
n17-17-24.pdf | Психолого-педагогічні особливості взаємовідносин у процесі навчання | 248.14 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.