Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3040
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаснюк, Вероніка Василівна-
dc.date.accessioned2019-01-14T08:27:09Z-
dc.date.available2019-01-14T08:27:09Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3040-
dc.descriptionГаснюк В. В. Художня інтеграція як засіб розвитку мотивації засвоєння української мови учнів початкових класів шкіл з угорською мовою навчання / В. В. Гаснюк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2009. - №6 (1). - С.79-84en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема використання художньої інтеграції як фактора підвищення мотивації засвоєння української мови учнями початкових класів шкіл з угорською мовою навчання.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКарпатська вежаen_US
dc.subjectукраїнська моваen_US
dc.subjectмоваen_US
dc.subjectхудожня інтеграціяen_US
dc.subjectмистецтво словаen_US
dc.subjectмузичне мистецтвоen_US
dc.titleХудожня інтеграція як засіб розвитку мотивації засвоєння української мови учнів початкових класів шкіл з угорською мовою навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n6-80-85.pdfХудожня інтеграція як засіб розвитку мотивації засвоєння української мови учнів початкових класів шкіл з угорською мовою навчання325.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.