Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3051
Titel: Сутність маркетингового потенціалу в складі стратегічного комплексу розвитку регіону
Autoren: Зарічний, Тарас Романович
Гаврилець, Олеся Василівна
Stichwörter: маркетинговий потенціал
маркетинговий потенціал підприємства
регіональний маркетинг
маркетинг регіонів
Erscheinungsdatum: 2014
Zusammenfassung: В статті розглядається сутність маркетингового потенціалу та його значення в стратегічному розвитку регіону. Охарактеризовано складові маркетингового потенціалу. Визначено основні принципи управління маркетинговим потенціалом регіонів та наведені показники оцінювання маркетингового потенціалу.
Beschreibung: Зарічний, Т. Р. Сутність маркетингового потенціалу в складі стратегічного комплексу розвитку регіону / Т. Р. Зарічний, О. В. Гаврилець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2014. - №17 (12). - С.152-157
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3051
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
n17-153-158.pdfСутність маркетингового потенціалу в складі стратегічного комплексу розвитку регіону243.41 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.