Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3051
Title: Сутність маркетингового потенціалу в складі стратегічного комплексу розвитку регіону
Authors: Зарічний, Тарас Романович
Гаврилець, Олеся Василівна
Keywords: маркетинговий потенціал
маркетинговий потенціал підприємства
регіональний маркетинг
маркетинг регіонів
Issue Date: 2014
Abstract: В статті розглядається сутність маркетингового потенціалу та його значення в стратегічному розвитку регіону. Охарактеризовано складові маркетингового потенціалу. Визначено основні принципи управління маркетинговим потенціалом регіонів та наведені показники оцінювання маркетингового потенціалу.
Description: Зарічний, Т. Р. Сутність маркетингового потенціалу в складі стратегічного комплексу розвитку регіону / Т. Р. Зарічний, О. В. Гаврилець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2014. - №17 (12). - С.152-157
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3051
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
n17-153-158.pdfСутність маркетингового потенціалу в складі стратегічного комплексу розвитку регіону243.41 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!