Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3051
Название: Сутність маркетингового потенціалу в складі стратегічного комплексу розвитку регіону
Авторы: Зарічний, Тарас Романович
Гаврилець, Олеся Василівна
Ключевые слова: маркетинговий потенціал
маркетинговий потенціал підприємства
регіональний маркетинг
маркетинг регіонів
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядається сутність маркетингового потенціалу та його значення в стратегічному розвитку регіону. Охарактеризовано складові маркетингового потенціалу. Визначено основні принципи управління маркетинговим потенціалом регіонів та наведені показники оцінювання маркетингового потенціалу.
Описание: Зарічний, Т. Р. Сутність маркетингового потенціалу в складі стратегічного комплексу розвитку регіону / Т. Р. Зарічний, О. В. Гаврилець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2014. - №17 (12). - С.152-157
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3051
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
n17-153-158.pdfСутність маркетингового потенціалу в складі стратегічного комплексу розвитку регіону243.41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.