Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3053
Название: Рекламна діяльність на страховому ринку
Авторы: Молнар, М. С.
Зарічна, Олена Володимирівна
Ключевые слова: реклама
засоби поширення реклами
образ сучасної реклами
страхова компанія
страхова реклама
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто вплив реклами на діяльність страхової компанії. Визначено особливості реклами та умови її використання. Описано основні принципи відповідності реклами вимогам цільової аудиторії. Наведена характеристика видів рекламних засобів, які доцільно використовувати при інформуванні аудиторії.
Описание: Молнар, М. С. Рекламна діяльність на страховому ринку / М. С. Молнар, О. В. Зарічна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2014. - №17 (12). - С.164-169
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3053
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
n17-165-170.pdfРекламна діяльність на страховому ринку324.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.