Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3053
Назва: Рекламна діяльність на страховому ринку
Автори: Молнар, М. С.
Зарічна, Олена Володимирівна
Ключові слова: реклама
засоби поширення реклами
образ сучасної реклами
страхова компанія
страхова реклама
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто вплив реклами на діяльність страхової компанії. Визначено особливості реклами та умови її використання. Описано основні принципи відповідності реклами вимогам цільової аудиторії. Наведена характеристика видів рекламних засобів, які доцільно використовувати при інформуванні аудиторії.
Опис: Молнар, М. С. Рекламна діяльність на страховому ринку / М. С. Молнар, О. В. Зарічна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2014. - №17 (12). - С.164-169
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3053
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n17-165-170.pdfРекламна діяльність на страховому ринку324.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.