Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3053
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолнар, М. С.-
dc.contributor.authorЗарічна, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-01-26T10:28:24Z-
dc.date.available2019-01-26T10:28:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3053-
dc.descriptionМолнар, М. С. Рекламна діяльність на страховому ринку / М. С. Молнар, О. В. Зарічна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2014. - №17 (12). - С.164-169en_US
dc.description.abstractВ статті розглянуто вплив реклами на діяльність страхової компанії. Визначено особливості реклами та умови її використання. Описано основні принципи відповідності реклами вимогам цільової аудиторії. Наведена характеристика видів рекламних засобів, які доцільно використовувати при інформуванні аудиторії.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectзасоби поширення рекламиen_US
dc.subjectобраз сучасної рекламиen_US
dc.subjectстрахова компаніяen_US
dc.subjectстрахова рекламаen_US
dc.titleРекламна діяльність на страховому ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n17-165-170.pdfРекламна діяльність на страховому ринку324.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.