Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3053
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorМолнар, М. С.-
dc.contributor.authorЗарічна, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-01-26T10:28:24Z-
dc.date.available2019-01-26T10:28:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3053-
dc.descriptionМолнар, М. С. Рекламна діяльність на страховому ринку / М. С. Молнар, О. В. Зарічна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2014. - №17 (12). - С.164-169en_US
dc.description.abstractВ статті розглянуто вплив реклами на діяльність страхової компанії. Визначено особливості реклами та умови її використання. Описано основні принципи відповідності реклами вимогам цільової аудиторії. Наведена характеристика видів рекламних засобів, які доцільно використовувати при інформуванні аудиторії.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectзасоби поширення рекламиen_US
dc.subjectобраз сучасної рекламиen_US
dc.subjectстрахова компаніяen_US
dc.subjectстрахова рекламаen_US
dc.titleРекламна діяльність на страховому ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
n17-165-170.pdfРекламна діяльність на страховому ринку324.45 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!