Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3066
Title: | Тривожність студентів першого курсу як психолого-педагогічна проблема |
Authors: | Барчі, Беата Василівна |
Keywords: | тривожність тривога невротичність навчальна успішність студент |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | Стаття присвячена проблемі психологічних особливостей тривожності та її зв’язку з навчальною діяльністю студентів. В статті поданий ґрунтовний аналіз проблеми типологічної різноманітності феномену тривожності, проаналізовано причини тривожності студентів першого курсу денної форми навчання, висвітлені основні підходи до вивчення тривожності. У статті представлено результати емпіричного дослідження рівня особистісної та реактивної тривожності у студентів-першокурсників в реальних умовах навчальної діяльності. Проаналізовано різницю в результатах оцінки реактивної і особистісної тривожності. Обґрунтовано необхідність проведення соціально-психологічного тренінгу з вирішення даної проблеми. |
Description: | Барчі, Б. В.Тривожність студентів першого курсу як психолого-педагогічна проблема / Б. В. Барчі // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С. 7-13 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3066 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Barchi_Anxiety_students.pdf.pdf | 665.34 kB | Тривожність студентів першого курсу як психолого-педагогічна проблема | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.