Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3066
Назва: | Тривожність студентів першого курсу як психолого-педагогічна проблема |
Автори: | Барчі, Беата Василівна |
Ключові слова: | тривожність тривога невротичність навчальна успішність студент |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі психологічних особливостей тривожності та її зв’язку з навчальною діяльністю студентів. В статті поданий ґрунтовний аналіз проблеми типологічної різноманітності феномену тривожності, проаналізовано причини тривожності студентів першого курсу денної форми навчання, висвітлені основні підходи до вивчення тривожності. У статті представлено результати емпіричного дослідження рівня особистісної та реактивної тривожності у студентів-першокурсників в реальних умовах навчальної діяльності. Проаналізовано різницю в результатах оцінки реактивної і особистісної тривожності. Обґрунтовано необхідність проведення соціально-психологічного тренінгу з вирішення даної проблеми. |
Опис: | Барчі, Б. В.Тривожність студентів першого курсу як психолого-педагогічна проблема / Б. В. Барчі // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С. 7-13 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3066 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Barchi_Anxiety_students.pdf.pdf | 665.34 kB | Тривожність студентів першого курсу як психолого-педагогічна проблема | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.