Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3069
Назва: Роль креативності та самоактуалізації особистості в процесі формування творчого потенціалу майбутньго вчителя іноземної мови
Автори: Брецко, Ірина Іванівна
Марушка, В. Я.
Ключові слова: творчий потенцiал
самоактуалiзацiя
креативнiсть особистостi
нова школа
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В статтi розглядається особливостi процесу формування творчого потенцiалу особистостi в умовах закладу вищої освіти. Розкрито актуальнiсть даної теми на прикладi навчання майбутнiх вчителiв iноземної мови. Проведений теоретичний аналіз дозволив нам визначити, що творчiсть є провiдною характеристикою самоактуалiзованої особистостi, а також стає метою i способом її iснування. Також проаналiзовано емпiричнi данi проведеного нами дослiдження соцiальної креативностi та самоактуалiзацiї як базових компонентiв творчого потенцiалу особистостi. В статті ми видiлили 4 блоки, якi лежать в основi професiйної творчої дiяльностi вчителiв-iноземцiв. Та вбачаємо перспективу подальших досліджень у розробцi тренiнгової програми щодо розвитку таких якостей, як креативнiсть та само актуалізація.
Опис: Брецко, І. І. Роль креативності та самоактуалізації особистості в процесі формування творчого потенціалу майбутньго вчителя іноземної мови / І. І. Брецко, В. Я. Марушка // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С. 27-33
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3069
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bretsko_ Marushka_ role_of_creativity.pdf.pdfРоль креативності та самоактуалізації особистості в процесі формування творчого потенціалу майбутньго вчителя іноземної мови701.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.