Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3074
Title: Проблеми навчання іноземної мови учнів молодшого шкільного віку із "синдромом дефіциту уваги та гіперактивності
Authors: Маслиган, Олена Олександрівна
Моргун, Ірина Валентинівна
Keywords: іноземна мова
навчально-мовленнєва ситуація
функціональна одиниця усного монологічного мовлення
СДУГ- синдром дефіциту уваги та гіперактивності
Issue Date: 2018
Abstract: У статті досліджено теоретичні аспекти сутності навчання іноземної мови учнів молодшого віку із синдромом «дефіциту уваги і гіперактивності» (СДУГ). Проаналізовано сутність ролі вчителя при використанні різних методик, де вчитель є консультантом, помічником, спостерігачем, джерелом інформації та координатором в залежності від етапу роботи. Розкрито специфіку технології, яка допомагає вирішити проблему шкільної адаптації та навчання учнів молодшого віку, створити позитивний настрій для вивчення англійської мови та умови для розкриття потенційних можливостей кожної дитини. Зазначено, що раціональна організація навчання є одним із найбільш ефективних засобів реалізації компетентнісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови, яка спрямована на розвиток учнів із окресленими проблемами.
Description: Маслиган, О. О. Проблеми навчання іноземної мови учнів молодшого шкільного віку із "синдромом дефіциту уваги та гіперактивності / О. О. Маслиган, І. В. Моргун // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С. 83-99
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3074
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maslyhan_ Morhun_ Problems_of_teaching.pdf.pdfПроблеми навчання іноземної мови учнів молодшого шкільного віку із "синдромом дефіциту уваги та гіперактивності749.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.