Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3075
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Моргун, Ірина Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-25T10:30:54Z | - |
dc.date.available | 2019-04-25T10:30:54Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3075 | - |
dc.description | Моргун, І. В. Психолого-педагогічні умови готовності майбутніх учителів до взаємодії з учнями інклюзивної форми навчання / І. В. Моргун // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С. 100-111 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема формування інклюзивного освітнього середовища в загальноосвітніх навчальних закладах. Наводяться аргументи на користь перебування усіх учнів в інклюзивному освітньому середовищі. Висвітлено теоретико-методологічні основи навчання молоді в інтегрованому освітньому середовищі. Визначено філософські, педагогічні та психологічні основи викладання у вищій школі та готовності майбутніх учителів до взаємодії з учнями інклюзивної форми навчання. Розкрито специфіку ролі вчителя при інтеграції дітей з особливими освітніми потребами і виховання їх в умовах загальноосвітніх навчальних закладів. Зазначено, що головною метою соціального розвитку сучасного суспільства є повага до людського розмаїття, встановлення принципів солідарності та безпеки, що забезпечує захист та повну інтеграцію у соціум усіх верств населення, в тому числі й осіб з обмеженими можливостями здоров’я. Раціональна організація навчання є одним із найбільш ефективних засобів реалізації навчання та розвиток учнів із окресленими проблемами. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | інклюзія | en_US |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | en_US |
dc.subject | інтегроване освітнє середовище | en_US |
dc.subject | креативність | en_US |
dc.subject | професійна адаптація | en_US |
dc.subject | розвивальне навчання | en_US |
dc.subject | реабілітаційна педагогіка | en_US |
dc.title | Психолого-педагогічні умови готовності майбутніх учителів до взаємодії з учнями інклюзивної форми навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Morhun_Psychological_and_pedagogical.pdf.pdf | Психолого-педагогічні умови готовності майбутніх учителів до взаємодії з учнями інклюзивної форми навчання | 697.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.