Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3075
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМоргун, Ірина Валентинівна-
dc.date.accessioned2019-04-25T10:30:54Z-
dc.date.available2019-04-25T10:30:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3075-
dc.descriptionМоргун, І. В. Психолого-педагогічні умови готовності майбутніх учителів до взаємодії з учнями інклюзивної форми навчання / І. В. Моргун // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.1(1). - С. 100-111en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування інклюзивного освітнього середовища в загальноосвітніх навчальних закладах. Наводяться аргументи на користь перебування усіх учнів в інклюзивному освітньому середовищі. Висвітлено теоретико-методологічні основи навчання молоді в інтегрованому освітньому середовищі. Визначено філософські, педагогічні та психологічні основи викладання у вищій школі та готовності майбутніх учителів до взаємодії з учнями інклюзивної форми навчання. Розкрито специфіку ролі вчителя при інтеграції дітей з особливими освітніми потребами і виховання їх в умовах загальноосвітніх навчальних закладів. Зазначено, що головною метою соціального розвитку сучасного суспільства є повага до людського розмаїття, встановлення принципів солідарності та безпеки, що забезпечує захист та повну інтеграцію у соціум усіх верств населення, в тому числі й осіб з обмеженими можливостями здоров’я. Раціональна організація навчання є одним із найбільш ефективних засобів реалізації навчання та розвиток учнів із окресленими проблемами.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеen_US
dc.subjectінтегроване освітнє середовищеen_US
dc.subjectкреативністьen_US
dc.subjectпрофесійна адаптаціяen_US
dc.subjectрозвивальне навчанняen_US
dc.subjectреабілітаційна педагогікаen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні умови готовності майбутніх учителів до взаємодії з учнями інклюзивної форми навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Morhun_Psychological_and_pedagogical.pdf.pdfПсихолого-педагогічні умови готовності майбутніх учителів до взаємодії з учнями інклюзивної форми навчання697.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.