Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3080
Titel: | Вплив конформізму на самооцінку учнів старших класів |
Autoren: | Брецко, Ірина Іванівна Марушка, В. Я. Королович, І. В. |
Stichwörter: | конформізм-нонкоформізм конформна поведінка пубертатний період самооцінка індивідуально-психологічні особливості індивіда |
Erscheinungsdatum: | 2018 |
Zusammenfassung: | В статті розглядається особливості конформізму як психологічної характеристики особистості. Здійснено теоретичний аналіз літератури, щодо обраної теми та систематизовано інформацію про вплив конформізму на самооцінку учнів старших класів. Проведено експериментальне дослідження для підтвердження гіпотези про вплив конформності на самооцінку учнів. Визначено, що адекватна самооцінка сприяє досягненню внутрішньої узгодженості. Діяльність, що становить невід’ємний компонент самооцінки, виконує регулюючу функцію в самооцінці. Самооцінка є однією з ланок процесу саморегуляції діяльності та виступає тим утворенням в структурі особистості, яке піддається впливу ззовні. В статті також зазначається, що вчителям і батькам слід звернути особливу увагу на спілкування дітей, простежити, як вони взаємодіють з групою, чи вміють відстояти свою точку зору, висловити свою думку, тому як саме це якість, яке безпосередньо залежить від рівня самооцінки, формує відсутність конформізму. |
Beschreibung: | Брецко, І. І. Вплив конформізму на самооцінку учнів старших класів / І. І. Брецко, В. Я. Марушка, І. В. Королович // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.2(2). - С.26-32 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3080 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Bretsko_The_influence_of_conformism.pdf.pdf | Вплив конформізму на самооцінку учнів старших класів | 765.35 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.