Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3086
Назва: Психолого-педагогічні основи формування міжнаціональної толерантності у дітей дошкільного віку
Автори: Іванова, Вікторія Вікторівна
Черепаня, Наталія Іванівна
Ключові слова: толерантність
національна самосвідомість
міжнаціональна толерантність
емпатія
старший дошкільник
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню психолого-педагогічних основ формування міжнаціональної толерантності у дітей дошкільного віку. Розкрито теоретичні концепції, які розкривають сутність та фактори міжнаціональної толерантності, проаналізовано специфіку соціального розвитку дітей старшого дошкільного віку, внутрішні механізми і передумови, які сприяють становленню даного особистісного утворення. Встановлено, що в старшому дошкільному віці виникає ряд вікових новоутворень, які мають істотне значення в формуванні міжнаціональної толерантності, а важливий виховний потенціал в становленні даної особистісної якості відводиться мистецтву.
Опис: Іванова, В. В. Психолого-педагогічні основи формування міжнаціональної толерантності у дітей дошкільного віку / В. В. Іванова, Н. І. Черепаня // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.2(2). - С.68-75
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3086
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova_Cherepanya_Psychological_and_pedagogical.pdf.pdfПсихолого-педагогічні основи формування міжнаціональної толерантності у дітей дошкільного віку1.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.