Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3087
Назва: Педагогічне насильство як соціально-психологічна проблема
Автори: Орос, Олександра Богданівна
Ключові слова: насильство
педагогічне насильство
педагоги
учні
вчителі
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В статті окреслено специфічні психологічні та соціальні риси феномену педагогічного насильства. Розкрито зміст понять «насильство» та «педагогічне насильство». Розглянуто педагогічне насильство як особливий вид насильства в закладах освіти. Проаналізовано комунікативний та гендерний аспекти педагогічного насильства. Встановлено, що у школі співіснують фізичне і психічне насильство. До особливих форм прояву психічного насильства до учнів з боку учителів віднесено маніпулювання та стигматизацію. Проаналізовано деякі гендерні особливості виявів педагогічного насильства.
Опис: Орос, О. Б. Педагогічне насильство як соціально-психологічна проблема / О. Б. Орос // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.2(2). - С.88-98
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3087
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oros_Pedagogical_violence.pdf.pdfПедагогічне насильство як соціально-психологічна проблема1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.