Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3087
Назва: | Педагогічне насильство як соціально-психологічна проблема |
Автори: | Орос, Олександра Богданівна |
Ключові слова: | насильство педагогічне насильство педагоги учні вчителі |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | В статті окреслено специфічні психологічні та соціальні риси феномену педагогічного насильства. Розкрито зміст понять «насильство» та «педагогічне насильство». Розглянуто педагогічне насильство як особливий вид насильства в закладах освіти. Проаналізовано комунікативний та гендерний аспекти педагогічного насильства. Встановлено, що у школі співіснують фізичне і психічне насильство. До особливих форм прояву психічного насильства до учнів з боку учителів віднесено маніпулювання та стигматизацію. Проаналізовано деякі гендерні особливості виявів педагогічного насильства. |
Опис: | Орос, О. Б. Педагогічне насильство як соціально-психологічна проблема / О. Б. Орос // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2018. - №Вип.2(2). - С.88-98 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3087 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Oros_Pedagogical_violence.pdf.pdf | Педагогічне насильство як соціально-психологічна проблема | 1.28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.