Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3099
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРосола, Уляна Василівна-
dc.date.accessioned2019-05-03T12:21:17Z-
dc.date.available2019-05-03T12:21:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3099-
dc.descriptionРосола, У. В. Сучасний стан та розвиток сільського господарства Закарпатської області на маркетингових засадах / У. В. Росола // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(10). - С.115-119en_US
dc.description.abstractАктуальність теми обумовлена тим, що сільське господарство є «рушійною силою» всієї економіки та забезпечує продовольчу безпеку країни. На жаль, сільське господарство характеризується наявністю слабких місць, які не забезпечують його стійкий розвиток. Серед основних проблем, з якими стикаються сільськогосподарські виробники є: повна залежність від природно-кліматичних умов, нестабільна державна політика в цьому напрямі, застаріла матеріально-технічна база, неефективні продажі господарств. Орієнтація України до Європейського простору поставила перед вітчизняними аграріями ряд вимог, які здатні виконувати не всі виробники. Світова практика свідчить, що процес адаптації в цих умовах забезпечує використання маркетингових інструментів у діяльність сільськогосподарських підприємств. Метою статті є аналіз сучасного стану сільського господарства Закарпатської області та дослідження рівня використання маркетингових інструментів у їх діяльності. Для дослідження використовувались статистичні дані розвитку Закарпатської області за 2010-2017 роки. Зокрема було проаналізовано динаміку кількості сільськогосподарських виробників, динаміку виробництва сільськогосподарської продукції, виробництво основних видів сільськогосподарської продукції на одну особу, обсяг реалізованої продукції (товарів, послуг) підприємств – сільського, лісового та рибного господарства Закарпатської області. В науковій праці обґрунтовано необхідність впровадження маркетингової діяльності в загальну систему управління підприємством. Наукова новизна праці полягає у дослідженні рівня використання маркетингової орієнтації сільськогосподарських підприємств Закарпатської області. Практична значущість полягає у тому, що певні результати можуть бути використані у практичній діяльності та прийнятті управлінських рішень сільгоспвиробників. Подальші дослідження будуть полягати у дослідженні практичного використання маркетингових інструментів у діяльності сільськогосподарських виробників Закарпатської області.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectсільське господарствоen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectвиробники сільськогосподарської продукціїen_US
dc.subjectмаркетингові заходиen_US
dc.titleСучасний стан та розвиток сільського господарства Закарпатської області на маркетингових засадахen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rosola_Modern_status.pdf.pdfСучасний стан та розвиток сільського господарства Закарпатської області на маркетингових засадах832.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.