Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3121
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курило, Олександра Йосипівна | - |
dc.contributor.author | Прокопович, Лідія Сигізмундівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-06T07:22:03Z | - |
dc.date.available | 2019-05-06T07:22:03Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3121 | - |
dc.description | Курило, О. Й. Професійно-мовленнєва культура в педагогічній діяльності майбутнього вчителя / О. Й. Курило, Л. С. Прокопович // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - №Випуск 2(25). - С.121-125 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання щодо формування культури професійного мовлення як одного з найважливіших складників педагогічної культури вчителя; виокремлено структурні особливості та розкрито комунікативні якості професійного мовлення педагога. Визначено теоретичну та практичну основи культури мовлення. Розглянуто найбільш оптимальні шляхи вдосконалення мовленнєвої культури майбутнього педагога. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | мовлення | en_US |
dc.subject | мовленнєва культура | en_US |
dc.subject | мовленнєва компетентність | en_US |
dc.subject | комунікативні якості | en_US |
dc.subject | шляхи вдосконалення мовлення | en_US |
dc.title | Професійно-мовленнєва культура в педагогічній діяльності майбутнього вчителя | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kurylo_Prokopovich_Ofessional-speech.pdf.pdf | Професійно-мовленнєва культура в педагогічній діяльності майбутнього вчителя | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.